Flytt till linneahaden.se

De senaste veckorna känns det som att jag skrivit i snitt kanske tio ord om dagen. Fotograferingen har det varit än värre med. Novembermörkret gör mig till en urvriden trasa. Utifrån de bloggar jag läser vet jag att jag inte är den enda och det känns ganska skönt. Så en dag förra veckan vaknade jag en dag på riktigt dåligt humör, inte nästintill apatisk som varit mitt normaltillstånd, och tro det eller ej, men med ilskan kom energin och nu har jag haft några bra dagar då jag faktiskt fått lite gjort.

En kompis erbjöd plats på sin server och jag har ägnat helgen åt att flytta min blogg. Den bor nu på linneahaden.se. Det här inlägget lägger jag upp på både gamla och nya bloggadressen, sedan fortsätter uppdateringarna på nya adressen. Vill ni följa med så glöm inte bort att uppdatera era bokmärken och prenumerationer.

021116-dsc_0039

Jag hoppas att ni mår bra där ute i mörkret. Nu stundar december som brukar vara lite ljusare, åtminstone i trädgårdarna. Vad tycker ni förresten om designen? Fungerar allt som det ska?

Kommentera

